10 Απριλίου 2010

"Μπουζουξήδες με πυξίδες" - Βαγγέλης Κορακάκης


Ο Βαγγέλης Κορακάκης γεννήθηκε το 1961 στην Καισαριανή.
Η πρώτη του επαφή με το μπουζούκι ήρθε σε ηλικία 9 χρονών, όπου απέναντι από το πατρικό του υπήρχε ένας ξυλουργός που έφτιαχνε και μουσικά όργανα. Όπως λέει χαρακτηριστηκά και ο ίδιος : "Εγώ από μικρό παιδί ερωτεύτηκα το μπουζούκι οπτικά! Και μόνο που το έβλεπα... Ήταν μια μεγάλη μου επιθυμία να πάρω μπουζούκι. Κάποια στιγμή ο πατέρας μου μου πήρε ένα τρίχορδο μπουζούκι από την Ομόνοια. Μετά με το πέρασμα των χρόνων, έμαθα πάνω σε αυτό το μπουζούκι."
Το πρώτο του μπουζούκι, τρίχορδο, το απέκτησε σε ηλικία 11 χρονών.
Η πρώτη δισκογραφική δουλειά για το Βαγγέλη Κορακάκη έρχεται το 1985. Πρόκειται για το αποτέλεσμα της γνωριμίας του με τον στιχουργό Τάσο Σαμαρτζή, ο οποίος πήρε την πρωτοβουλία και πήγανε στον Απόστολο Καλδάρα προκειμένου να πάρουν συστάσεις. Έτσι, με παρότρυνση του στιχουργού κυκλοφόρησε από τη εταιρία LYRA, ο δίσκος "Σε στρατόπεδα και πλοία", στον οποίο ο Κορακάκης έβαλε μουσική σε 3 τραγούδια του Τάσου Σαμαρτζή. Τα συνολικά 12 τραγούδια του δίσκου ερμνηνεύτηκαν από τον Κώστα Αντωνόπουλο. Το 1988 εκδίδει, μετά από πρόταση του παραγωγού της LYRA, Άγγελου Σφακιανάκη, τον πρώτο του ουσιαστικά προσωπικό δίσκο με τίτλο, "Οι Άρχοντες".
Το 1992 έρχεται το "Μπουζουξήδες με Πυξίδες", και το 1993 το "Λαύριο" από την ανεξάρτητη εταιρία ΤΡΟΧΟΣ, τα οποία και αποτέλεσαν το πρώτο βήμα για να γίνει ο Κορακάκης "υπολογίσιμη δύναμη", κατά δήλωση των παραγωγών Αλέξη και Δημήτρη Βάκη.

Περιεχόμενα:
1. ΣΕΡΒΙΚΑΚΙ ΕΡΩΤΙΚΟ - Βαγγέλης Κορακακης
2. ΤΟ ΠΟΤΗΡΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ - Αφεντουλα Ραζελη
3. ΠΡΩΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ - Ρένα Σταμου
4. ΠΩΣ ΝΑ ΦΥΓΩ ΠΩΣ - Κώστας Μάντζιος
5. ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΑΛΙΟΜΑΓΑΖΑ - Ρένα Στάμου
6. ΜΟΙΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΛΑΨΩ - Βαγγέλης Κορακάκης
7. ΤΟ ΑΠΤΑΛΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ - Οργανικό
8. ΔΕ ΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΠΟΤΕ ΣΟΥ - Αφεντουλα Ραζελη
9. ΣΑΝ ΤΗΣ ΒΡΟΧΟΥΛΑΣ ΤΟ ΝΕΡΟ - Ελένη Τοαλιγοπουλου
10. ΕΓΩ ΚΙ Ο ΠΟΝΟΣ ΜΟΥ - Κωστας Μάντζιος
11. ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ - Αφεντούλα Ραζέλη
12. ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΘΑ ΚΛΑΨΟΥΝΕ - Ρένα Στάμου
13. ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΙΔΙΑ - Βαγγέλης Κορακάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: